FAQ - Čo robiť keď


Aby sme ušetrili Váš čas, ponúkame výber najčastejšie kladených otázok

Objednávka tovaru

    • Ako si môžem objednať váš tovar?
    • Ako zistím aktuálny stav objednávky
    • Ako sa dozviem, že je moja zásielka už vyexpedovaná?
    • V akej časovej lehote si musím tovar vyzdvhnúť?
    • Môžem si tovar objednať telefonicky?
    • Môžem zmeniť svoju objednávku?
    • Môžem stornovať objednávku?
    • Môžem si tovar objednať, vyzdvihnúť či zaplatiť počas víkendu?

Registrácia

    • Je nutné byť k nákupu tovaru registrovaný?
    • Mám z registrácie nejaké výhody?
    • Poskytujete registrovaným zákazníkom nejaké zľavy?
    • Účtujete si za registráciu nejaký poplatok?
    • Ako si môžem zmeniť svoje registračné údaje?
    • Ako sa prihlásiť k odoberaniu noviniek z vášho obchodu?
    • Zaujímam sa aktívne o vývoj cien. Kde získam pravidelné informácie?

Produkty

    • Ako zistím dostupnosť tovaru?
    • Môžem si objednať aj produkty, ktoré nemáte v katalógu?
    • Môžem so tovar objednať a zakúpiť bez uvedenia osobných údajov?
    • Môžem nakúpiť drahé kovy na firmu?
    • Môžem si u vás objednať klasický papierový katalóg?
    • Pri mnou vybranom produkte sa náhle zmenila cena. Prečo?

Platba

    • Môžem za vybraný tovar platiť kartou?
    • Akú najvyššiu sumu môžem zaplatiť v hotovosti?
    • Je možné za váš tovar zaplatiť šekom?
    • Môžem poslať hotovosť po kurierovi?
    • Čo je to fixácia ceny? Prečo by som mal/a cenu fixovať?
    • Platí fixácia ceny aj v prípade výraznej zmeny kurzu eura?
    • Je možné zaplatiť v hotovosti na predajni aj po fixačnej dobe?

Spôsob a termín doručenia

    • V akej lehote garantujete dodanie tovaru?
    • Môžete mi tovar poslať poštou?
    • Ktorú kuriersku službu používate?
    • Je možné zaslať poštou/kurierom akýkoľvek tovar z vášho obchodu?
    • Je možné zaslať váš tovar na dobierku?
    • Potreboval by som tovar prevziať diskrétne. Dokážete to zabezpečiť?

Naše predajne

    • Kde nájdem vaše predajne?
    • Kedy majú vaše predajne otvorené?
    • Dá sa v blízkosti vašich predajní dobre parkovať?

Cena za dopravu

    • Akú si účtujete cenu za prepravu tovaru?
    • Koľko si priplatím za dodanie vášho tovaru do zahraničia?

Faktúry a ostatné doklady

    • Dostanem pri nákupe tovaru nejaký certifikát?
    • Chcěl by som si nechať oceniť mince. Poskytujete túto službu, vydávate nejaké certifikáty?

Výkup zlata a striebra

    • Ako mám postupovať pri výkupe zlata a striebra?
    • Garantujete spätný odkup drahých kovov, ktoré som u vás zakupil?
    • Vykúpite aj drahé kovy, ktoré neboli zakúpené vo vašej predajni?
    • Získal som tehličky/mince, ktoré boli zakúpené u vás. Garantujete mi spätný odkup?
    • Chcem u vás predať tehličky/mince. Vyžadujete nejaké doklady/certifikáty?
    • Potreboval by som oceniť mince. Koľko zaplatím za vaše služby?
    • Vykupujete aj historické mince?

Reklamácie

    • Prišiel mi poškodený tovar. Čo mám robiť?
    • Poskytujete spätne zľavu na poškodený tovar?
    • Nedorazila mi zásielka. Čo mám robiť?
    • Chcem reklamovať tovar a nemôžem sa dostaviť osobne. Môžem poslať tovar kurierom?

Prečo kupovať zlato či striebro?

  • Aké sú výhody vlastníctva drahých kovov?
  • Zlato v poslednej dobe stráca hodnotu. Ide stále o dobrú investíciu?
  • Je lepšie kúpiž zlato alebo striebro?
  • Investičné mince stoja viac ako tehličky. Prečo?
  • Aké sú výhody investičných mincí oproti tehličkám?

 

Nenašli ste odpoveď na Vašu otázku? Využite našu zákaznícku linku +421 220 570 750



Overené zákazníkmi
Dodavatelé
Obsah toho webu nie je možné v žiadnom prípade považovať za investičné doporučenie. Uverejnené články a analýzy je potrebné vnímať ako subjektívne názory zamestnancov spoločnosi SAFE HERITAGE, a.s.
100.24.115.215

Holoubek koncern