+421 220 570 750 – zákaznícka linka 

po–pia 09:00–17:00

Informácie

 

Diskrétne balenie

Iste oceníte naše starostlivo zabalené, poistené a diskrétne označené zásielky.
 

Najväčšia ponuka

Máme najväčšiu ponuku zberateľských mincí na trhu.
 

Garancia výkupu

Čo predávame, to tiež vieme od Vás kúpiť.
 

4 predajne

Prehliadnite si tovar na predajniach v Bratislave, Prahe, Brne a Ostrave.

Často kladené otázky

Aby sme ušetrili Váš čas, ponúkame výber najčastejšie kladených otázok

    Objednávka tovaru

  • Ako si môžem objednať váš tovar?

    Najjednoduchšou cestou je objednávka v našom e-shope, kde si pomocou jednoduchých krokov zvolíte spôsob dodania aj platby. Objednať si môžete tiež e-mailom, poštou alebo telefonicky na zákazníckej linke +421 220 570 750. Tovar si je možné samozrejme vybrať aj v našich kamenných predejniach s pomocou investičných poradcov.

  • Ako zistím aktuálny stav objednávky

    O všetkých krokoch pri vybavovaní Vašej obejdnávky Vás informujeme e-mailom. Pokiaľ však využijete možnosť založiť si zákaznícky účet, môžete jednoducho sledovať priebeh Vašej objednávky tiež online.

  • Ako sa dozviem, že je moja zásielka už vyexpedovaná?

    O odoslaní zásielky Vás informujeme e-mailom.

  • V akej časovej lehote si musím tovar vyzdvhnúť?

    V prípade, že chcete platiť v hotovosti pri vyzdvuhnutí v niektorej z našich predajní, Vami vybraný tovar rezervujeme po dobu 5 dní. Pokiaľ si zvolíte platbu prevodom, môžete si tovar v našich predajniach po úhrade ceny vyzdvihnúť kedykoľvek počas otváracej doby.

  • Môžem si tovar objednať telefonicky?

    Áno, tovar si môžete objednať telefonicky na zákazníckej linke +421 220 570 750.

  • Môžem zmeniť svoju objednávku?

    potvrdením objednávky vytvorenej na internete sa rozumie stlačenie tlačidla „Potvrdzujem objednávku“ na stránke pokladne. V prípade, že sa kupujúci rozhodne zmeniť objednávku po jej riadnom potvrdení, je povinný zmenu nahlásiť čo najskôr. Predávajúci nie je povinný prijať zmenu objednávky v momente, keď je tovar pripravený k odoslaniu alebo už predal tovar podľa pôvodnej objednávky prepravcovi.

  • Môžem stornovať objednávku?

    Objednávku, ktorá ešte nebola spracovaná, je možné zrušit telefonicky na zákazníckej linke +421 220 570 750 alebo e-mailom.

  • Môžem si tovar objednať, vyzdvihnúť či zaplatiť počas víkendu?

    Počas víkendu alebo štátneho sviatku je možné si tovar iba objednať pomocou nášho e-shopu. Telefonické a e-mailové objednávky, podobne ako potvrdenie Vašej platby prevodom, vybavujeme v pracovných dňoch, kedy majú tiež otvorené naše obchody. Tu si môžete tovar vyzdvihnúť či zaplatiť v hotovosti.

  • Registrácia

  • Je nutné byť k nákupu tovaru registrovaný?

    Pre nákup tovaru prostredníctvom nášho e-shopu nie je registrácia nutná.

  • Mám z registrácie nejaké výhody?

    Váš zákaznícky účet má mnoho výhod. Registráciou získate prehľad o svojich objednávkach a môžete sa prihlásiť k odberu informačných e-mailov o novom tovare.

  • Poskytujete registrovaným zákazníkom nejaké zľavy?

    Naša spoločnosť zľavy na tovar momentálne neposkytuje.

  • Účtujete si za registráciu nejaký poplatok?

    Vytvorenie a používanie Vášho zákazníckeho účtu je samozrejme zdarma.

  • Ako si môžem zmeniť svoje registračné údaje?

    Po prihlásení k Vášmu účtu nájdete v administrácii odkaz ´Náhľad alebo zmena v mojich informáciách´, kde je možné si údaje zmeniť. Prevedená zmena v registračnom formulári sa prejaví ihneď.

  • Ako sa prihlásiť k odoberaniu noviniek z vášho obchodu?

    Po prihlásení k Vášmu účtu nájdete v administrácii odkaz ´Prihlásiť alebo odhlásiť odber aktualít´. Máte niekoľko možností nastavenia, ktoré môžete menit buď priamo v nastavení účtu alebo pomocou odkazu v zasielaných informačných e-mailoch.

  • Zaujímam sa aktívne o vývoj cien. Kde získam pravidelné informácie?

    Jedným z bonusov, ktoré ponúkame našim registrovaným zákazníkom, sú aj pravidelne zasielané analýzy trhu s drahými kovmi. Na tejto stránke tiež nájdete pravidelný výber toho najzaujímavejšieho z produkcie svetových spravodajských webov, zameraných na obchod s komoditami.

  • Produkty

  • Ako zistím dostupnosť tovaru?

    Pri každom produkte v našom e-shope informujeme o jeho dostupnosti. Pokiaľ je pri Vami vybranom produkte uvedené ´Skladom´, znamená to, že je ihneď k odberu či odoslaniu. Tovar ´Na objednávku´ bude k dispozícii do 15 pracovných dní. Pokiaľ je pri produkte uvedené ´Vypredané´, nie je momentálne k dispozícii. V prípade Vášho záujmu odporúčame vyplniť nezáväznú žiadanku, ktorú nájdete pri každom produkte označenom ako ´Vypredané´.

  • Môžem si objednať aj produkty, ktoré nemáte v katalógu?

    Dodanie takéhoto tovaru bohužiaľ garantovať nemôžeme. Avšak urobíme všetko, čo je v našich silách, aby sme Vaše prianie splnili. Informujte sa, prosím, pomocou zákazníckeho e-mailu.

  • Môžem so tovar objednať a zakúpiť bez uvedenia osobných údajov?

    Áno, pri platbe v hotovosti do 5 000€ je možné vydať jednoduchý pokladničný doklad. Avšak v prípade jeho straty nie je možné následne doložiť zakúpenie tovaru v našom obchode. To zásadným spôsobom komplikuje Vašu pozíciu v prípade predaje drahých kovov tretej strane. Skúsení investori obvykle nenakupujú mince ani investičné tehličky bez dokladu pôvodu.

  • Môžem nakúpiť drahé kovy na firmu?

    Áno, v našom registračnom formulári túto možnost priamo ponúkame.

  • Môžem si u vás objednať klasický papierový katalóg?

    Je nám ľúto. Ponuka nášho tovaru a cena drahých kovov na svetových trhoch sa neustále mení. Z toho dôvodu nie je technicky možné vydávať klasický papierový katalóg nášho tovaru.

  • Pri mnou vybranom produkte sa náhle zmenila cena. Prečo?

    Dôvodem je neustále sa meniaca cena drahých kovov pri obchodovaní na svetových trhoch. Cenu však môžete takzvane zafixovať.

  • Platba

  • Môžem za vybraný tovar platiť kartou?

    Na predajni v Bratislave možnosť platiť platobnou kartou nie je. Pri platbe kartou na našich predajniach v Prahe, Brne a Ostrave nie je účtovaný žiaden manipulačný poplatok. Platba kartou bohužiaľ nie je možná v prípade investičného zlata a striebra. Ostatné produkty na našich stránkach je možné zaplatiť kartou. Viac informácií nájdete tu.

  • Akú najvyššiu sumu môžem zaplatiť v hotovosti?

    Podľa zákona č. 394/2012 Z. z. o obmedzení platieb v hotovosti, ak je odovzdávajúcim alebo preberajúcim platby fyzická osoba vykonávajúca podnikateľskú alebo inú samostatnú zárobkovú činnosť alebo právnická osoba, platba v hotovosti nesmie presiahnuť sumu 5 000 eur. Vyššiu sumu je možné zaplatiť iba bankovým prevodom.

  • Je možné za váš tovar zaplatiť šekom?

    Bohužiaľ, tento spôsob platby neponúkame. Viac o platobných podmienkach nájdete tu.

  • Môžem poslať hotovosť po kurierovi?

    Túto možnosť bohužiaľ neponúkame. V prípade, že chcete napr. okamžite fixovať cenu a nemôžete sa dostaviť do niekterej z našich predajní, odporúčame príslušnú sumu vložiť v pracovných dňoch medzi 09:00 a 17:00 hod. (s výnimkou štátnych sviatkov v západnej Európe) na náš účet, ktorý nájdete v sekcii Kontakty.

  • Čo je to fixácia ceny? Prečo by som mal/a cenu fixovať?

    Odpoveď na Vašu otázku nájdete tu.

  • Platí fixácia ceny aj v prípade výraznej zmeny kurzu eura?

    Samozejme, akákoľvek zmena kurzu eura, ktorá prebehne po Vašej fixácii ceny, nemá na Vami už uhradenú cenu žiadny vplyv.

  • Je možné zaplatiť v hotovosti na predajni aj po fixačnej dobe?

    Áno, v hotovosti je možné zaplatiť na našich predajniach počas celej otváracej doby predajní, avšak fixáciu investičných kovov je možné uskutočniť iba do 17:00 hod. Po 17:00 hod. je možné využiť odloženú fixáciu v ďalších dňoch. Ceny investičných kovov sa fixujú každý všedný deň telefonicky od 9:00-17:00 hod. na zákazníckej linke +421 220 220 570 750 a od 09:00 hod. aj osobne na jednotlivých pobočkách.

  • Spôsob a termín doručenia

  • V akej lehote garantujete dodanie tovaru?

    Vašu objednávku expedujeme v najkratšom možnom termíne. Konkrétnu lehotu dodania však negarantujeme.

  • Môžete mi tovar poslať poštou?

    Slovenská pošta je jedinou doručovacou službou, pôsobiacou na území SR, ktorá môže doručovať tento druh cenných zásilok. Viac o doručení prostredníctvom Slovenskej pošty nájdete tu.

  • Ktorú kuriersku službu používate?

    V súčasnej dobe využívame iba služby Slovenskej pošty.

  • Je možné zaslať poštou/kurierom akýkoľvek tovar z vášho obchodu?

    Služby Slovenskej pošty využívame pri tovare do hodnoty 20 000 EUR. Tovar vo vyššej hodnote je možné prevziať iba osobne v jednej z našich predajní.

  • Je možné zaslať váš tovar na dobierku?

    Na dobierku zasielame iba tovar do hodnoty 1 900 EUR. Viac o doručení prostredníctvom Slovenske pošty nájdete tu.

  • Potreboval by som tovar prevziať diskrétne. Dokážete to zabezpečiť?

    Samozrejme, všetky naše zásielky sú balené maximálne diskrétnym spôsobom. Viac informácií nájdete tu.

  • Naše predajne

  • Kde nájdem vaše predajne?

    Predajňu v Bratislavu nájdete na adrese Gorkého 17, 811 01 Bratislava. Naše pražská predajňa sídli v Obchodnom centre Sykora na adrese Českomoravská 183/27, 190 00 Praha 9. Brnenskú predajňu nájdete priamo v centre mesta na Zelném trhu 21 a ostravskú predajňu taktiež v centre mesta na Zámecké 21.

  • Kedy majú vaše predajne otvorené?

    Otváraciu dobu našich prodajní nájdete tu.

  • Dá sa v blízkosti vašich predajní dobre parkovať?

    Áno, je možné zaparkovať v podzemnom parkovisku Opera.

  • Cena za dopravu

  • Akú si účtujete cenu za prepravu tovaru?

    Ceny za poštovné nájdete tu.

  • Koľko si priplatím za dodanie vášho tovaru do zahraničia?

    Ceny za dodanie do zahraničia nájdete tu.

  • Faktúry a ostatné doklady

  • Dostanem pri nákupe tovaru nejaký certifikát?

    Každý produkt, ponúkaný v našom e-shope, má odlišný spôsob certifikácie pôvodu a pravosti, napr. samotnou razbou na investičnej tehličke alebo papierovými certifikátmi. Na otázky k spôsobu certifikácie konkrétneho produktu Vám radi zodpovieme na zákazníckej linke +421 220 570 750 alebo e-mailom.

  • Chcěl by som si nechať oceniť mince. Poskytujete túto službu, vydávate nejaké certifikáty?

    Mince oceňujeme iba po telefonickej alebo emailovej dohode. V prípade ocenenia či výkupu kontaktujte, prosím, našich poradcov na jednotlivých pobočkách. Kontakty nájdete tu

  • Výkup zlata a striebra

  • Ako mám postupovať pri výkupe zlata a striebra?

    Všetky informácie o spätnom výkupe nájdete tu.

  • Garantujete spätný odkup drahých kovov, ktoré som u vás zakupil?

    Všetky informácie o spätnom výkupe nájdete tu.

  • Vykúpite aj drahé kovy, ktoré neboli zakúpené vo vašej predajni?

    Všetky informácie o spätnom výkupe nájdete tu.

  • Získal som tehličky/mince, ktoré boli zakúpené u vás. Garantujete mi spätný odkup?

    Všetky informácie o spätnom výkupe nájdete tu.

  • Chcem u vás predať tehličky/mince. Vyžadujete nejaké doklady/certifikáty?

    Všetky informácie o spätnom výkupe nájdete tu.

  • Potreboval by som oceniť mince. Koľko zaplatím za vaše služby?

    Mince oceňujeme iba po telefonickej či emailovej dohode. V prípade ocenenia či výkupu kontaktujte, prosím, našich poradcov na jednotlivých pobočkách. Kontakty nájdete tu.

  • Vykupujete aj historické mince?

    Všetky informácie o výkupe zberateľských a historických mincí nájdete tu.

  • Reklamácie

  • Prišiel mi poškodený tovar. Čo mám robiť?

    Informujte nás, prosím, prostredníctvom telefónu, e-mailu alebo listom, zaslaným na adresu našej bratislavskej predajne. Reklamáciu podajte ihneď potom ako ste objavili nedostatky. Reklamácia musí obsahovať číslo objednávky, kópiu faktúry a najmä podrobný popis zisteného nedostatku. Reklamáciu vybavíme bez zbytečného odkladu do tridsiatich dní odo dňa uplatnenia.

  • Poskytujete spätne zľavu na poškodený tovar?

    Zľavu na poškodený tovar neposkytujeme. V prípade oprávnenej reklamácie Vám tovar samozrejme vymeníme.

  • Nedorazila mi zásielka. Čo mám robiť?

    V prípade, že neobdržíte svoju zásielku, bezodkladne nás o tejto skutočnosti informujte na zákazníckej linke +421 220 570 750 .

  • Chcem reklamovať tovar a nemôžem sa dostaviť osobne. Môžem poslať tovar kurierom?

    Za žiadnych okolností nepoužívajte kuriersku službu k poslaniu tovaru k reklamícii! Poškodený tovar odošlite prostredníctvom Slovenskej pošty na adresu našej bratislavskej predajne.

  • Prečo kupovať zlato či striebro?

  • Aké sú výhody vlastníctva drahých kovov?

    Drahé kovy vždy predstavovaly bezpečný spôsob uchovania hodnoty majetku. Viac informácií nájdete tu.

  • Zlato v poslednej dobe stráca hodnotu. Ide stále o dobrú investíciu?

    Samozrejme! Zlato preukázalo svoju schopnosť uchovať reálnu hodnotu majetku už niekoľkokrát v histórii ľudstva. Viac informácií nájdete tu.

  • Je lepšie kúpiž zlato alebo striebro?

    Na túto otázku bohužiaľ neexistuje jednoznačná odpoveď. Zástancovia striebra argumentujú predovšetkým potrebnosťou striebra ako veľmi významného priemyslového kovu. Na svete už defacto neexistuje kvalitné povrchové nálezisko striebra. Kov sa tak musí dobývať z čím ďalej väčších hĺbok a prakticky vždy sa nachádza v rude spolu s ostatnými vzácnymi kovmi. Pokiaľ by teda ťažiari chceli tieto náleziská ťažiť, musia spolu so striebrom vyrábať aj ďalšie kovy, čím znižujú ich cenu na trhu. To je pre nich ekonomicky nevýhodné. Striebro je naviac v súčasnej dobe výrazne podhodnotené, pričom ku korekcii tohto stavu môže dôjsž náhle prudkým nárastom jeho ceny.

  • Investičné mince stoja viac ako tehličky. Prečo?

    Nepatrný rozdiel v cene medzi investičnou mincou a tehličkou v rovnakej gramáži spočíva v tom, že minca má vlastnú razbu. A tiež mnoho výhod oproti tehličkám.

  • Aké sú výhody investičných mincí oproti tehličkám?

    Predovšetkým ide o likviditu – mince majú ešte o niečo málo lepšiu likviditu ako tehličky, a to predovšetkým pri bankových inštitúciách. Spravidla každá banka na svete obchoduje iba s jedným rafinérom. Tým je teda dané, že predáva, a teda aj vykupuje, iba túto značku tehličky. Na rozdiel od najznámejších mincí z tzv. „Good delivery listu“, ktoré obvykle predáva, a teda aj vykupuje, väčšina bánk na svete. Ďalšou podstatnou výhodou je mobilita – každá investičná zlatá mince nesie na sebe tzv. nominál, alebo zákonom uznateľnú hodnotu, ktorú garantuje národná banka danej krajiny. Pokiaľ si napríklad zakúpite 1 oz zlatú mincu Maple Leaf, má nominálnu hodnotu 50 CAD. Pokiaľ budete chcieť teda cestovať napríklad s 20 mincami do iného štátu, môžete do colnej deklarácie uviesť, že prevážate 20x50 CAD, teda 1 000 CAD, čo nie je žiadny problém. Pokiaľ by ste však uvedli, že prevážate 20 uncí zlata, môžete naraziť na problém kvóty importu do danej krajiny.

Nenašli ste odpoveď na Vašu otázku? Využite našu zákaznícku linku +421 220 570 750